CO DĚLAT PO ODJEZDU SANITKY S VAŠÍM BLÍZKÝM 
DO NEMOCNICE?

V tuto chvíli jste určitě udělali vše, co bylo ve vašich silách, a nyní se o Vašeho blízkého budou starat naši lékaři, záchranáři a sestry, kteří přesně vědí jak postupovat. Pokud nebyl v posádce lékař, nemějte žádné obavy, záchranáři jsou naprosto přesně vyškoleni, jak v podobných situacích postupovat, a navíc mají v případě potřeby přímé spojení s lékařem. Pacienta již během cesty připravujeme k následné nemocniční péči a současně již během cesty zařizuje dispečink jeho přijetí na příslušném oddělení, které je nejvhodnější k jeho zdravotnímu stavu. Pokud Vám záchranáři nesdělili do které nemocnice pacienta převáží, můžete se informovat na naší telefonní lince.

Informace o zdravotním stavu vašeho blízkého Vám podá, né dříve než za dvě hodiny po odjezdu sanitky, příslušné oddělení kam byl pacient transportován. Proto není nutné vyrážet okamžitě za sanitkou do nemocnice, ale připravte některé věci, které bude pacient v nemocnici potřebovat, a to pyžamo, župan, spodní prádlo, domácí obuv, potřeby denní hygieny, zubní protéza, hůl, brýle, naslouchadlo, čočky, inzulínové pero apod.

Seznam telefonních čísel
na ústředny nemocnic:

Motol 224 431 111
Karlovo náměstí 224 961 111
Bulovka 266 081 111
Vinohrady 267 312 664
Krč 261 081 111
PL Bohnice 284 016 111
Příbram 318 641 111
ÚVN Střešovice 973 208 333
Beroun 311 745 111
Hořovice 311 542 111